Thursday 2 January 2014

TEKNIK KOSM0 SDN.BHD in memory...

06/12/2011 aku memulakan kerjaya aku di sebuah syarikat automotive..alhamdulillah berkat kesabaran dan kesungguhan aku dalam pekerjaan yang aku lalui meninggalkan kesan yang amat dalam..dalam hidup aku..aku bukan seorang yang mudah bergaul..tetapi sejak aku bekerja ditempat baru aku mudah bergaul dan orang sekeliling amat senang sekali dengan aku..aku bukan peramah aku bukan jenis yang suka bergila-gila dengan orang yang baru aku kenal..sejak aku bekerja disana pelanggan semakin ramai,bukan aku nk riak atau mengatakan ramai customer sebab aku kerja kat sana okeh..aku belajar dari bos aku EN AHMAD jadikan customer sebagai rakan..tapi jangan melampau la kan...alhamdulillah hampir 2thn setengah aku kat sana aku menimba ilmu tentang banyak perkara pasal automotive..hal2 yang agak remeh boleh la aku settle je dgn customer dengan pengalaman yang aku ada..31/12/2o13 hari terakhir aku di TKSB...sedih bila la kan kita akan jumpa lagi yer kwn2..fida,aboy,nano,din,k,wana,k.ida,nana,olex,aiman,nafie..hmmm teringat semua kenangan suka duka kita semua kat sana..harap kita  dapat jumpa lagi nnt..aku sayang korng semua terima kasih atas semua tunjuk ajar halalkan makan minum aku selama ni yer...kalau mulut aku laser maafkan erk..tapi aku rasa korg xterasa kot kalau dgn aku suka mengusik korg dgn mulut jahat aku ni.sbb korgkan hati batu,,huhuhuhuhuhuxlupa semua sahabat motorsport yg aku kenal..dan yg kenal dgn aku..busu lepas ni xde la duit minyk lg,danny lpas ni xde la org nk cas lbh kat kau kan...semua sahabat motor BHY 5723 xdapat nk wakafkan kt korg hahah tu motor akak den lorr...terima kasih ciknor n cikmad amik ct keje dgn company tksb walaupun bnyk masalah ct lakukn ciknoor ckp ct pekerja terbaik kat tksb;kalu nk kerja lagi dkt tksb ciknor alu2kan huhuhuhu...sedih..insyaAllah kalu ada rezeki kat sana lagi..

No comments:

Post a Comment